Food Bloggers Conference

logo

Am trecut prin multe etape  pana acum in viata mea profesionala: de la medicina dentara la rulmenti si multe altele intre timp.Toate au fost interesante in felul lor, mi-au adus in viata oameni la care tin si acum.

Toate domeniile in care am ajuns in decursul acestor ani au avut, la un moment dat, conferinte, expozitiii, care mai de care mai importante, din Shanghai pana la Hanovra, and so on. Am participat la ele in diverse calitati, de la medic pana la componenta echipei de vanzari, marketing sau management.

Ce e interesant e ca, dincolo de importanta evenimentelor, de necontestat, of course, e ca, eu personal, anul acesta in februarie cand am ajuns la Food Bloggers Conference  e prima oara cand m-am simtit in locul potrivit. 🙂

De ce? Pentru ca am stat si am ascultat, fara sa ma uit nici macar o data la ceas, si, pentru prima data, nu mi s-a parut obositoare o astfel de conferinta, ci exciting. Ce a fost iar surprinzator, este ca, desi am fost de mai multe ori de cealalta parte a baricadei, alaturi de organizatori si nu de participanti, si ma asteptam sa observ diverse puncte mai putin bune, nu prea am avut ocazia. A decurs totul foarte bine dpdv organizatoric, si mai mult, cred ca este prima data cand am vazut cum se respecta toate orele fixate ale evenimentului.

De aceea, cand am primit vestea ca se organizeaza si editia de iarna m-am bucurat. Dincolo de partea, absolut subiectiva, in care eu ma simt ca facand parte din aceasta comunitate de bloggeri de food, cred ca evenimentele de acest fel sunt foarte importante pentru noi si ca tara. Cred ca noi, ca food bloggeri avem responsabilitati care tin de informare, despre nutritie cat mai sanatoasa bazata pe produse de sezon, de promovarea produselor locale si  multe altele. Revin, mai pe larg, intr-un post separat despre asta.

Editia de iarna are loc pe 4 decembrie si sunt tare incantata, pentru ca de data asta sunt Blogger Ambasador. 😀

Asa ca, to be continued…. 🙂

 

Un gând despre &8222;Food Bloggers Conference&8221;

Lasă un răspuns

