Premiza

“I was 32 when I started cooking; up until then, I just ate.”
Julia Child

La fel ca Julia, am tot mancat pana la 32 de ani. 🙂  Practic, si fara sa constientizez prea mult, pana atunci telul meu principal in viata a fost sa calatoresc ca sa mananc. 🙂 M-am mutat de la Constanta la Bucuresti, dupa care m-am mutat in Belgia. Am revenit, iar ulterior am ajuns sa traiesc impreuna cu sotul meu la Chisinau pentru 1 an. Intre timp am calatorit in toata lumea datorita si naturii jobului, din Brazilia pana in Australia, in toata Europa si mai ales Turcia ( El este turc 🙂 ) . Dincolo de motivul oficial, toate aceste calatorii au fost pentru mine calatorii culinare. Mi-a placut sa mananc tot ce am putut mai deosebit si local, fara sa imi treaca prin cap ca as putea intr-o zi sa reusesc sa gatesc specialitatile respective.

Oh well.. life is unexpected sometimes. Cateodata cele mai mari pasiuni sunt chiar langa noi, trebuie doar sa stim sa le vedem.

Asta ma aduce aici, pasiunea pentru gatit. Pentru ca imensitatea si diversitatea gusturilor care pot fi create cu doar cateva grame de condimente ma ameteste. Ce pot spune…fiecare cu pasiunile lui ! 😉

Lasă un răspuns

